Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Články o sociálních sítích

Čtěte novinky a zajímavosti ze světa sociálních sítí
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

#hashtag jako trend současnosti

bit.ly/hashtag_jako_trend
28.1.2019
Love0

Témata, která ovládnou Facebook v roce 2019

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Sociální sítě

Co bude středem zájmu uživatelů v tomto roce? Facebook provedl studii témat, která zaznamenala největší nárůst mezi lednem 2017 a říjnem 2018….

Přečíst článek
28.1.2019
Love5

Čo prináša Facebook Attribution?

By Lukáš TisoňAnalytika, Fragile World, Homepage, PPC, Sociální sítě

Už nejaký ten piatok je v rámci Facebook Business managera prístupný nástroj Attribution, ktorý prináša nový pohľad na analytiku a správanie užívateľov na webe….

Přečíst článek
9.1.2019
Love3

NAPSALI O NÁS: Jak školačkám prodat sešity v létě? Na Instagramu

https://www.mediar.cz/fragile-jak-skolackam-prodat-sesity-oxford-v-lete-na-instagramu/
2.1.2019
Love0

Kdy nakupovat imprese u influencerů a kdy na Facebooku?

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě

„Dobrý den, XYZ, jménem našeho klienta bychom vám rádi nabídli spolupráci…“ – „Dobrý den. Účtuji si: 1 post IG 10 000…

Přečíst článek
11.12.2018
Love6

Otevřeli jsme se sešity Oxford letní školu za odměnu

By Lukáš TisoňBrand, Copywriting, Fragile World, Homepage, Influencer marketing, PPC, Sociální sítě, Strategie

V předchozí kampani jsme pro sešity Oxford vytvořili novou brand identitu i komunikaci. Teď ale otočme list. V návaznosti jsme totiž nastartovali…

Přečíst článek
6.11.2018
Love5

5 tipů jak se vyhnout nepříjemnostem s klamavou reklamou

By Lukáš TisoňFragile World, Sociální sítě

Stát se terčem internetových podvodníků není příjemné ani pro značku, ani pro její zákazníky. Nedávná zkušenost s klientem Aquapalace Praha nás…

Přečíst článek
24.7.2018
Love3

Naše povedené posty s vysokým zásahem

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Sociální sítě

V minulém článku  jsme vám dali tipy na kreativu, která frčí na Facebooku. A jelikož nás každý den mile překvapí výsledky příspěvků z naší…

Přečíst článek
18.7.2018
Love6

Jak jsme z “neznámých sešitů” udělali sešity na jedničku

By Lukáš TisoňBrand, Copywriting, Fragile World, Homepage, Sociální sítě, Strategie

Sešity Oxford jsou sice perfektní pomocník každého školáka, jenže o jejich kvalitách se před kampaní zatím moc nevědělo. A to hlavně kvůli…

Přečíst článek
11.7.2018
Love7
  • « Předchozí
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • Jak poznat dobrý kreativní koncept: Průvodce pro značky a brand manažery
  • Čas Viledit domácnost: Reality show, která vyprodala e-shop
  • UGC vs. CC: Pojďme si to konečně ujasnit

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Na této webové stránce používáme tzv. cookies

    Některé nezbytně potřebujeme používat pro zajištění fungování stránky (technické), k těm nepotřebujeme váš souhlas. Ostatní cookies používáme na základě vašeho souhlasu k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a analýze návštěvnosti. Informace o používání našeho webu můžeme sdílet s partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analytiky. Tito partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Díky tomu se vám například může zobrazovat obsah, který pro vás může být zajímavý.  Pro více informací se podívejte sem.

    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}