Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Držíme vás v obraze

Přinášíme novinky i zajímavosti z digitálního prostředí
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu

https://mam.cz/zpravy/media/medialni-nakup/2023-07/comvergence-knowlimits-opet-nejvetsi-agenturou-na-medialnim-trhu/
27.7.2023
Love0

Čas Viledit domácnost: Reality show, která vyprodala e-shop

By marketaInfluencer marketing, Sociální sítě
Vileda čelila nové výzvě – oslovit Gen Z, která se vyhýbá tradiční reklamě a úklidu zrovna neholduje. Naším cílem bylo...
Přečíst článek
13.6.2025
Love21

UGC vs. CC: Pojďme si to konečně ujasnit

By marketaInfluencer marketing, Sociální sítě
Pamatujete si, když UGC – User Generated Content – bylo opravdu „user“ a opravdu „generated“? Třeba když si někdo vyzvedl...
Přečíst článek
19.5.2025
Love21

Z nuly na osm milionů: Jak jsme pro BioLife rozjeli TikTok a vybudovali komunitu dárců

By marketaBrand, Case study, Influencer marketing, Sociální sítě
Spolupráce s content creatory se stala klíčem k úspěchu komunikace BioLife na TikToku. Místo globálních videí jsme vsadili na spolupráci...
Přečíst článek
13.5.2025
Love21

ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb

By marketaAnalytika, PPC
ROAS (Return on Advertising Spend) je jednou z klíčových metrik efektivity v digitálním marketingu – ukazuje, kolik korun tržeb nám...
Přečíst článek
22.4.2025
Love21

Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU

By marketaBrand, Case study, Kreativa, Sociální sítě
Vizuální styl značky na sociálních sítích dokáže zásadně ovlivnit její vnímání i úspěšnost komunikace. Jak vytvořit grafiku, která nejen zaujme,...
Přečíst článek
8.4.2025
Love21

Kvalitní obsah nestačí. K úspěchu potřebujete výkonnostní strategii

By marketaPPC, Strategie
V roce 2025 se social marketing stává ještě více konkurenčním prostředím než kdy dříve. Algoritmy jsou chytřejší, uživatelé očekávají personalizovaný...
Přečíst článek
26.3.2025
Love21

Pilot píše nový příběh na TikToku: Obsah, který roste se svou komunitou

By marketaBrand, Case study, Kreativa, Sociální sítě
Děti, které kdysi začaly psát s Pilot FriXion, už dávno nejsou dětmi. Gen Z dorostla do mladé dospělosti a na...
Přečíst článek
13.3.2025
Love21

Jak maximalizovat výkon vaší videoreklamy s platformou DV360

By marketaDisplay reklama
V digitálním marketingu se neustále hledají efektivnější způsoby, jak oslovit relevantní publikum. Jednou z nejvýkonnějších platforem pro videoreklamu je Display...
Přečíst článek
18.2.2025
Love21

Od sledujících k reálnému dopadu: Jak Instagram redefinuje úspěch a jaké metriky teď sledovat?

By marketaAnalytika, Sociální sítě
Instagram neustále upravuje své algoritmy, aby zlepšil uživatelský zážitek a přizpůsobil se aktuálním trendům. Poslední změny, které přišly během uplynulého...
Přečíst článek
28.1.2025
Love21

50% nárůst organické návštěvnosti e-shopu Olivie díky SEO

By marketaCase study, SEO
V květnu 2023 jsme zahájili spolupráci s e-shopem Olivie, který se specializuje na prodej stříbrných i zlatých šperků. Naším hlavním...
Přečíst článek
16.1.2025
Love21

Vánoční nálada pro influencery s Neutrogenou

By marketaBrand, Case study, Influencer marketing, Sociální sítě
Jak vytvořit slavnostní zážitek, který spojí atmosféru Vánoc s prezentací klíčových produktových řad? Pro značku Neutrogena jsme uspořádali unikátní vánoční...
Přečíst článek
14.1.2025
Love21
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 16
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • Čas Viledit domácnost: Reality show, která vyprodala e-shop
  • UGC vs. CC: Pojďme si to konečně ujasnit
  • Z nuly na osm milionů: Jak jsme pro BioLife rozjeli TikTok a vybudovali komunitu dárců

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Na této webové stránce používáme tzv. cookies

    Některé nezbytně potřebujeme používat pro zajištění fungování stránky (technické), k těm nepotřebujeme váš souhlas. Ostatní cookies používáme na základě vašeho souhlasu k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a analýze návštěvnosti. Informace o používání našeho webu můžeme sdílet s partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analytiky. Tito partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Díky tomu se vám například může zobrazovat obsah, který pro vás může být zajímavý.  Pro více informací se podívejte sem.

    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}