Mohli jsme neustále dokola vyplňovat složité reporty ručně. Jenže my jsme řekli ne. Hrdě vám představujeme Tarase, automatizovaný reporting takřka na jedno tlačítko.

Automatický reporting nám vytrhl hned 7 trnů z paty. Čtěte, jaké to jsou:

1) Šetří čas

Platit agentuře za přepisování čísel do tabulky už se nenosí. Díky automatizaci máme víc času na optimalizaci kampaní tak, aby byly ty nejlepší na světě.

2) Vše v jednom

Lovit čísla po zatoulaných tabulkách z jednotlivých systémů bychom nepřáli snad ani neplatícímu klientovi. Díky automatizaci poskytujeme čísla za všechny aktivní kanály v jedné tabulce. A navíc si rozumí i s českými systémy!

3) Ukáže to, co chcete vidět

Automatický report je možné personalizovat. Ukáže vám jen ty metriky, které vás zajímají.

4) Nestárne

Data se v přehledu aktualizují vždy k předešlému dni, takže máte pod kontrolou celý vývoj kampaně.

5) Je to pamětník

Aktuální data jsou jen část skládanky. Ale jaký byl vývoj na začátku roku? S námi se nemusíte vrátit k bodu 2. Automatický report uchovává data od začátku roku.

6) Nehází vše do jednoho pytle

Atribuční modely jsou čím dál složitější, účinné kanály početnější. Report pokrok zohledňuje a dokáže pracovat jak se “štítky” u kampaní, tak i se zaměřením kampaně (search, display, shopping, video …)

7) Nechybuje

Nikdy.

Jak to celé funguje?

Napojenu už máme většinu systémů:

Co nás to stálo?

Nebudeme předstírat, že jsme automatický reporting spustili jen tak, při pauze na kávu. Při implementaci se pořádně zapotili programátoři i naše Performance oddělení. Na vývoj padlo 180 hodin programátorské práce a 36 hodin té naší. Velký dík patří týmu vývojářů z agentury AppSatori, kteří nám tohoto pomocníka pomohli stvořit.

A co z toho všeho máme?

Kromě významné úspory času při vyplňování reportů a jejich grafické sjednocení slavíme úspěchy i u našich klientů:

Automatizovaný reporting nám velmi usnadňuje práci. Když potřebujeme okamžitě vědět, jaké byly náklady nebo konverze v minulých dnech, tak je nemusíme sáhodlouze hledat zvlášť v každém nástroji. Vše je přehledné a na jednom místě.” dodává Ing. Linda Divišová, specialistka marketingu Central Group.

A teď konečně k věci: podívejte se na ukázku reportu!  

Chcete od nás taky dostávat automatizované reporty kampaní, které přinášejí výsledky? Podívejte se, co pro vás můžeme udělat!

Autor: Lucie Divíšková

Přidat komentář