Remarketing

Neboli „cílení na uživatele, kteří byli na vašem webu, a poté ho opustili.“

Co znamená remarketing a jak budeme postupovat?

Pokud na vaše stránky přijde zákazník, prohlédne si zboží nebo služby, a po pár minutách web opustí, neznamená to katastrofu. Naopak máte velkou šanci, aby u vás takový zákazník opravdu nakoupil. Možná, že zrovna neměl peníze nebo jste ho dostatečně nepřesvědčili. Díky mocnému remarketingu mu však můžete svoje bannery nebo textové inzeráty zobrazovat napříč různými weby, a tím se mu neustále připomínat.

Tento způsob reklamy je velmi efektivní, protože oslovuje uživatele již ve fázi potenciálního zájmu. Remarketing u nás realizujeme několika způsoby:

  • Sklik Retargeting
  • Google AdWords remarketing
  • Využití nástroje adform (oslovení uživatelů pomocí detailního cílení reklamy v RTB sítích, nebo ukázání jiné kreativy v rámci klasicky nakoupených bannerových ploch)

Jsme mobilní! A proto se nezaměřujeme jen na klasické zobrazení reklamy v desktopech, ale také na PPC v mobilních zařízeních. Díky tomu se reklama zobrazuje na mobilních telefonech i tabletech.

Remarketing