PPC v obsahové síti (display)

Ať už se jedná o cokoliv – s námi můžete ve vyhledávání zasáhnout uživatele, kteří hledají přímo váš produkt.

Co když ale váš produkt neznají? Nebo zatím nevědí, že by ho mohli chtít? Inzerce v obsahové síti je pro vás ideálním řešením.

Na výběr máte z mnoha druhů cílení:

  • Podle témat webů
  • Podle zájmů uživatelů
  • Podle věku
  • Podle místa, odkud se vyhledává
  • Na konkrétní weby a další

Typická ukázka v obsahové síti – reklama se zobrazuje prostřednictvím banneru v pravém rohu.

A co teď?

Ať už se rozhodnete pro textové inzeráty, bannery anebo obojí, dokážeme tyto reklamní formáty zacílit tak, aby se zobrazovaly výhradně vašim potenciálním zákazníkům.

A jak s platbou?

Můžete platit klasicky za proklik anebo za tisíc zobrazení.

Nabízíme také přesné cílení na zákazníka, kterému zobrazujeme reklamu na jiných webech, pokud už jednou navštívil váš web. Efektivní metodou k přesnému rozpoznání vašich zákazníků je v tomto případě remarketing.