PPC reklama

Pay Per Click – Plaťte za kliknutí, je model reklamy, který dnes představuje jeden z nejznámějších druhů výkonnostního marketingu. Vychází už z podstaty názvu, čili platíte až ve chvíli, kdy uživatel projeví zájem a na reklamní inzerát klikne. Stejně tak můžete platit za tisíc zobrazení nebo za akvizici (např. objednávka, vyplnění formuláře, …).

Vyhledávací a obsahové kampaně

Rozlišujeme PPC ve vyhledávání a PPC v obsahové síti – každá z kategorií má svoje specifika a jiný efekt. Obvykle doporučujeme spustit oba typy PPC kampaní pro dosažení maximálního efektu.

PPC účty zůstávají ve vaší správě, kampaně si můžete kdykoliv sami zkontrolovat

Remarketing

Velký boom nyní zažívá remarketing. Všechny uživatele, kteří navštívili váš web, si „značkujeme“ remarketingovými kódy, a můžeme jim potom zobrazovat reklamní inzeráty a bannery napříč mnoha weby. Remarketing funguje skvěle na uživatele, kteří třeba v e-shopu vložili zboží do košíku, ale nákup nedokončili. Využijte naši nabídku remarketingu a společně vymyslíme nejvhodnější strategii.

PPC v mobilech

Moderním trendem je přesun uživatelů z desktopů na mobilní zařízení a jejich počet stále stoupá. Před každou kampaní je potřeba připravit strategii i pro PPC v mobilních zařízeních.

Negarantujeme nízkou cenu za proklik, ani neslibujeme počty návštěv – cílem je co největší návratnost investice a klientova maximální spokojenost. Přistupujeme k PPC kampaním tak, aby primárně přinesly co nejlepší užitek klientovi.