Popis klienta

CENTRAL GROUP je jednoznačně největším rezidenčním developerem a investorem v České republice. Za 20 let svého působení firma dokončila 130 rezidenčních lokalit a prodala více než 10.000 nových bytů, domů a parcel.

Cíle kampaně

Propagace nových lokalit a přivedení nových potenciálních zákazníků.

Strategie

Bannerová inzerce v reklamních sítích, kde je možné nakupovat formou RTB – Google Doubleclick, Rubicon, Czech Publisher Exchange, CPeX a mnoho dalších dostupných v nákupním rozhraní systému adform.

Cílení na vybrané weby, témata a remarketing návštěvníků www.central-group.cz či dalších webových prezentací společnosti.

Výsledek

Přivedení desítek zájemců o nové byty/domy/parcely.

„Bez internetové reklamy se v současné době neobejdete, pokud se chcete udržet na špičce v oboru. Díky FRAGILE MEDIA, která nás o nové možnosti propagace informovala, jsme objevili možnost využít i lukrativní bannerové pozice za daleko nižší ceny. Díky cílení a optimalizaci efektivně oslovujeme daleko větší počet potencionálních zákazníků za méně peněz.“

Michaela PalánováHlavní pracovnice elektronické publikace, Oddělení obchodu a marketingu