Jednorázové služby

Průzkum PPC trhu

Proč?

Nevíte jestli se Vám PPC kampaně vyplatí? Rádi Vám zpracujeme základní analýzu včetně základních informací o konkurenci v PPC systémech a rádi Vám doporučíme investiční základ pro optimální fungování PPC propagace Vašich produktů a služeb. Naším cílem je pomáhat našim klientům. Pokud se PPC styl propagace pro Vás nehodí, tak Vám rádi v rámci analýzy doporučíme jiné způsoby propagace produktů či služeb.

Co je součástí

Osobní konzultace, vytvoření základní analýzy, která obsahuje: konkurence Sklik, Adwords, odhadované náklady, odhadovaný zásah, počet kliků, průměrné ceny za klik/konverzi, apod.:

Po potvrzení dlouhodobé spolupráce je tento průzkum součástí tvorby a správy kampaní

Obvyklá cena

2 000 Kč

Jednorázová PPC kampaň

Proč?

Ideální pro nové klienty, kteří nemají s PPC zkušenost. Vhodné také na krátkodobé promování akčních produktů či služeb.

Co je součástí

Zahrnuje Sklik, Adwords (vyhledávání, display, remarketing, youtube). V rámci jednorázové kampaně neoptimalizujeme zbožové vyhledávače

Obvyklá cena

12 000 Kč

Jednorázové nastavení zbožových porovnávačů

Proč?

Pro e-shopy jsou zbožové porovnávače velkým zdrojem návštěvnosti s celkově nízkou cenou. Pomůžeme Vám s jejich nastavením. Zjistíme jestli máte vše nastaveno v pořádku a dáme doporučení, která povedou ke zvýšení návštěvnosti, snížení ceny a zvýšení počtu objednávek ze zbožových porovnávačů.

Co je součástí

audit a doporučení ke změnám XML feedu, registrace do porovnávačů, nasazení XML feedů, konzultace

Obvyklá cena

5 000 Kč

Dlouhodobé služby

Dlouhodobá správa PPC kampaní

Proč?

PPC kampaně jsou levným a kvalitním zdrojem návštěvnosti. Dlouhodobá správa PPC kampaní je tak velikým přínosem pro Vaší společnost.

Co je součástí

založení kampaní/audit stávajících kampaní, průběžná optimalizace a správa (úprava cen/proklik, přidávání nových slov, testování inzerátů, přidávání rozšíření, řešení technických problémů, konzultace, nasazení konverzních a remarketingových kodů, …), pravidelné reporty.

Obvyklá cena

10% poplatek z útraty v rekl. systémech. Minimálně však 10 000 Kč/ měsíc.

Naši zákazníci jsou unikátní a tomu přizpůsobujeme i náš cenový model a způsob spolupráce.  Samozřejmě je možné se dohodnout i na velice populárním způsobu platby – Success fee (následná platba při splnění podmínek kampaně). Rádi s Vámi možnosti probereme osobně. Neváhejte nás kontaktovat

Dlouhodobá správa zbožových porovnávačů

Proč?

Zbožové porovnávače v současné době nabývají na síle a využívá je stále více uživatelů internetu. Rádi Vám pomůžeme s optimalizací Vaší nabídky pro dosažení co nejlepších výsledků PPC propagace ve zbožových vyhledávačích.

Co je součástí

Založení a následná optimalizace kampaní ve zbožových vyhledávačích, doporučení úprav produktových listů a XML feedů obsahujících informace o produktech, pravidelné reporty, konzultace…

Obvyklá cena

2 000 Kč/ měsíc