snidane

Tisková zpráva: Fragile media spustila seriál pravidelných snídaní pro klienty

Digitální agentura Fragile media Daniela Kafky a Etnetery spustila pravidelné setkávací akce pro klienty, od kterých si slibuje více představit svou práci na poli kreativních strategií a využití know-how z v oblasti sociálních sítí. První snídaně proběhla ve středu 21.6. 2017 v prostorách Etnetery a v programu nechybělo představení nově vzniklého kreativního týmu a jeho práce na velké zakázce pro značku Jameson. Specialisté agentury představili pokročilé optimalizace YouTube kampaní a možnosti využití novinek na Instagramu pro firemní marketing.

„Agentura Fragile media je na trhu vnímána jako autorita ve výkonnostním marketingu, ale naším cílem je vytvořit full-servisovou agenturu, která je schopna odbavit zakázky komplexně. Postavili jsme tak kreativní tým, který je dedikován na přípravu kreativních strategií do tendrů i pro nově vznikající zakázky stávajících klientů a vede se jim skvěle“, chválí si Dan Kafka, majitel agentury.

Tým nově vede Daniel Seman, který dříve ve Fragile media zastával pozici Art Directora. Copywriter a Idemaker v týmu je Klára Stehlíková, která dříve ve Fragile media spravovala sociální sítě klientů.
Dále se Fragile media rozrůstá i v oblasti sociálních sítí. Expert na marketingové využití Instagramu Michal Kotek zaštiťuje v agentuře jeho rozvoj a spustil pod hlavičkou Fragile media také školení pro veřejnost.

Další snídaně pro klienty proběhne v září a v plánu je představit case studies právě probíhajících projektů, které spojují výkonnostní marketing s kreativní strategií pod jednou střechou Fragile media.

klarka-stehlik

Autor: Klára Stehlíková

Komentáře