stazisti

Přes Click it do Fragile. Máme novou posilu.

Z programu Digitální garáž a klubu Click it se nám přes Google přihlásili na vypsané stáže někteří studenti, kteří s námi trávili 2 měsíce a i nadále se rozhodli pokračovat ve svém dobrodružství s naším týmem. Jsme rádi, že do týmu nastoupili nové duše a my je tímto vítáme! A co i o nás myslí oni?
lukas-tison
Lukáš Tisoň
Lukáš k nám nastoupil jako grafik a dle jeho slov ho přilákala úžasná firemní kultura, super kolegové a možnost podílet se na větších klientských projektech. „Jako grafik se ve Fragile podílím jak na klientských, tak také na interních a marketingových projektech. Momentálně dokončuji bakalářské studium oboru Podniková ekonomika a management na VŠE a od dalšího semestru nastupuji na inženýra. Grafice se věnuji více než 6 let a před nástupem do Fragile jsem pracoval jako freelancer.“  Kromě grafiky a online marketingu ho baví hudba, fotbal a mnoho dalších sportů, Apple, sneakers a vše kolem designu.

janca-vesela

Janča Černíková

„Před nástupem na stáž do Fragile, měla má křehká PPC duše skóre kvality 1. Proto jsem měla poměrně jasnou představu, co potřebuju, abych se co nejdřív dostala na 10. Místo, kde jim nebude vadit, že nemám moc reálných zkušeností. Že když něco nevím, tak se ptám, a protože toho nevím hodně, tak těch otázek bude požehnaně. Že teorii si můžu přečíst i doma, ale potřebuju si správu kampaní reálně vyzkoušet. Že ještě chodím do školy, tak nemůžu být v práci dennodenně. Že nesnáším lodičky a kostýmky. A hlavně, že potřebuju partu kolegů, kvůli kterým nebudu každý ráno nadávat na budík. A to všechno jsem ve Fragile našla. Za dva měsíce stáže sice ještě nejsem na desítce, ale jsem si 100% jistá, že se tady na ni jednou dostanu.“

filip-1

Filip Nguyen

„Fragile jsem si vybral protože je to Fragile. Stejně jako to mají ostatní firmy z Etnetera Group, které jsme součástí, tak i tady je svoboda, zábava a spokojenost v práci ještě větší, než je v agenturách zvykem. Člověk by si pomyslel, že stážistům se budou dávat spíš podřadné úkoly, ale tady je opak pravdou. Za tu krátkou dobu jsem třeba stihl navrhnout hned několik mediaplánů v řádech nižších milionů korun, podílel jsem se na tendrech opravdu velkých značek, nastavoval jsem kampaně a do toho jsem i občas po večerech zašel na pivo se zbytkem týmu. 🙂 Zkrátka, člověk si tu vybere, na čem chce dělat a kam se chce posouvat. “

klarka-spacek

Autor: Klára Špačková

Komentáře