reporting

7 důvodů, proč jsme přešli na automatizovaný reporting

Mohli jsme neustále dokola vyplňovat složité reporty ručně. Jenže my jsme řekli ne. Hrdě vám představujeme Tarase, automatizovaný reporting takřka na jedno tlačítko.

Automatický reporting nám vytrhl hned 7 trnů z paty. Čtěte, jaké to jsou:

1) Šetří čas

Platit agentuře za přepisování čísel do tabulky už se nenosí. Díky automatizaci máme víc času na optimalizaci kampaní tak, aby byly ty nejlepší na světě.

2) Vše v jednom

Lovit čísla po zatoulaných tabulkách z jednotlivých systémů bychom nepřáli snad ani neplatícímu klientovi. Díky automatizaci poskytujeme čísla za všechny aktivní kanály v jedné tabulce. A navíc si rozumí i s českými systémy!

3) Ukáže to, co chcete vidět

Automatický report je možné personalizovat. Ukáže vám jen ty metriky, které vás zajímají.

4) Nestárne

Data se v přehledu aktualizují vždy k předešlému dni, takže máte pod kontrolou celý vývoj kampaně.

5) Je to pamětník

Aktuální data jsou jen část skládanky. Ale jaký byl vývoj na začátku roku? S námi se nemusíte vrátit k bodu 2. Automatický report uchovává data od začátku roku.

6) Nehází vše do jednoho pytle

Atribuční modely jsou čím dál složitější, účinné kanály početnější. Report pokrok zohledňuje a dokáže pracovat jak se “štítky” u kampaní, tak i se zaměřením kampaně (search, display, shopping, video …)

7) Nechybuje

Nikdy.

Jak to celé funguje?

Napojenu už máme většinu systémů:

Co nás to stálo?

Nebudeme předstírat, že jsme automatický reporting spustili jen tak, při pauze na kávu. Při implementaci se pořádně zapotili programátoři i naše Performance oddělení. Na vývoj padlo 180 hodin programátorské práce a 36 hodin té naší. Velký dík patří týmu vývojářů z agentury AppSatori, kteří nám tohoto pomocníka pomohli stvořit.

A co z toho všeho máme?

Kromě významné úspory času při vyplňování reportů a jejich grafické sjednocení slavíme úspěchy i u našich klientů:

Automatizovaný reporting nám velmi usnadňuje práci. Když potřebujeme okamžitě vědět, jaké byly náklady nebo konverze v minulých dnech, tak je nemusíme sáhodlouze hledat zvlášť v každém nástroji. Vše je přehledné a na jednom místě.“ dodává Ing. Linda Divišová, specialistka marketingu Central Group.

A teď konečně k věci: podívejte se na ukázku reportu!  

Chcete od nás taky dostávat automatizované reporty kampaní, které přinášejí výsledky? Podívejte se, co pro vás můžeme udělat!

 

Komentáře