fragile media

Staráme se o pořádné chlapy i krásné ženy!

Pánové, buďte sami sebou! Naším novým klientem je od července TONY ADAM’S Barbershop, nově otevřené pánské holičství na Vinohradech. Než se vypravíte vyzkoušet jejich lazebnické služby osobně, mrkněte na jejich Facebook a Instagram, o které se jim staráme. Uvidíte, že víc než o módní trendy tu jde o trvalé hodnoty, které definují muže. 

Zatímco nový barbershop je ryze pánskou záležitostí, YouTube kampaně pro Rimmel London a Sally Hansen jsou orientovány na dámy.

Začátkem července jsme spustili video kampaň na kolekci laků na nehty a lesků na rty Rita Ora se značkou Rimmel London. S reklamou jste se mohli potkat jak na YouTube, tak Instagramu. 

Společně se Sally Hansen jsme pak spustili kampaň Nail (polish) your look pro kombinování laků na nehty a outfitů. První ze série představila svoje kombinace Alice z YouTube kanálu Mámou Stylově. Hlavními kanály kampaně pro cílovku 25 – 44 se stala YouTube video reklama a video reklama na Facebooku. V návaznosti na kampaň s bloggerkou jsme spustili čistě produktovou kampaň na YouTube na dvoufázové laky na nehty z řady Miracle Gel, které dodávají barvu a lesk až na 14 dní. Vyzkoušíte? 🙂

Komentáře