rimmel-challenge

Rimmel Challenge

Březen a duben letošního roku byl ve Fragile media ve znamení make-up challenge. Společně s jedničkou v dekorativní kosmetice Rimmel London jsme spustili kampaň na podporu nejen letošních produktů. Tři videa, tři beauty youtuberky (GetTheLouk, Beautylife by Ája, Markéta Venená) a jeden profesionální make-up artista Lukáš Kimlička, který za Rimmel London vyzval youtuberky na souboj v líčení. Vítěze určovali diváci v komentářích pod videem nebo za pomoci hlasovacích karet přímo v rozhraní YouTube videa. Pro podporu jednotlivých soubojů jsme využili YouTube Trueview kampaně (in-stream + in-display), Facebook a Instagram reklamu a bannerovou reklamu v síti Google Display Network. Celá kampaň pak přesahovala do soutěže o balíček kosmetiky Rimmel London, které se každý den zúčastnily tisíce soutěžích. Kromě velkého počtu soutěžících vygenerovala kampaň sta tisíce zhlédnutí videí a obrovský počet zapojení diváků.

„Přijď s návrhem cyklu videí pro Rimmel. A hlavně, ať to není nuda,“ toto bylo zadání, které jsem dostala od naší marketingové ředitelky. Proto jsem se rozhodla dát dohromady dva formáty – challenge video, které patří mezi nejoblíbenější na kanálech youtuberů, a zatím náš nejúspěšnější formát, make-up tutorial s módní návrhářem, fotografem a make-up artistou Lukášem Kimličkou, doplněné o vlasový a módní styling. Videa propojují hned několik kontrastů – youtuberka vs. profesionální vizážista, žena vs. muž a Češka vs. Slovák. Jsem ráda, že videa jsou úspěšná a odrážejí tu energii, kterou jsme do nich s celým realizačním týmem dali,“ doplňuje ke kampani Gabriela Bartošová, Brand Manager RIMMEL London (CEE HUB – CZ/SK/HU).

V květnu jsme na tuto úspěšnou kampaň navázali odvetami! Téma souboje volily youtuberky společně se svými followers na Instagramu. Kdo vyhraje tentokrát opět určují diváci. Začíná GetTheLouk s vícenež 180 000 YouTube odběrateli. Sledujte první odvetnou challenge přímo na YouTube:

 

 

Komentáře