doubleclick_blog

Začínáme využívat Doubleclick od Google

Od dubna začínáme využívat inzertní platformu Doubleclick, kterou dosud v ČR využívá jen několik vybraných agentur. Připojujeme se tedy ke skupině těch „nej“ agentur úzce spolupracujících s Googlem.

Proč z toho máme takovou radost?

Doubleclick umožňuje pokročilejší atribuční modelování a lepší měření ve spolupráci s Google Analytics. Zahrnuje řadu skvělých nástrojů, například Campaign Manager sloužící na adserving napřímo nakoupených médií, Doubleclick Bid Manager pro správu RTB kampaní, Doubleclick for Search, který umožňuje pokročilejší správu kampaní ve vyhledávání nebo také Doubleclick Studio pro tvorbu složitějších reklamních bannerů (HTML5, Rich media apod.).

Celkově nám Doubleclick umožní lépe využít reklamní technologie Google. Budeme se snažit dosáhnout lepších výsledků díky pokročilejším funkcím, které ve standardním rozhraní AdWords nenajdeme. V neposlední řadě nám umožní přizpůsobit se neustále se zvyšujícím požadavkům klientů.

Používání platformy Doubleclick nám umožní další krok v naší snaze o efektivní kampaně, zejména pak z pohledu skutečně integrovaného řešení pro plánování, exekuci a vyhodnocování cross-kanálových on-line kampaní. Zároveň to pro nás znamená potvrzení správnosti naší orientace na “Google řešení” a vstup mezi skutečnou elitu on-line marketingu.”, dodává Dan Kafka, Managing director Fragile media.

Komentáře