HiPP

HiPP si vybral Fragile!

Máme velkou radost z toho, že jsme vyhráli tendr na spolupráci s globální firmou HiPP, která se zaměřuje na kojeneckou a dětskou výživu v bio kvalitě.

„Na spolupráci s agenturou Fragile media se moc těšíme. Ve výběrovém řízení se utkalo v boji několik těžkých soupeřů. Fragile media si nás získali nejen vynikajícími referencemi, ale také svým přístupem, jednáním a profesionalitou. Věříme, že jsme našli partnera, na kterého se můžeme spolehnout a v roce 2016 společně s Danem Kafkou a jeho týmem vymyslíme úspěšné kampaně, které osloví naše cílové zákazníky.“, komentují novou spolupráci zástupci společnosti HiPP.

Budeme zajišťovat on-line kampaně a obsahovou strategii předně pro kojenecká mléka HiPP BIO Combiotik, ale starat se budeme i o další klíčové produkty HiPP a o digitální aktivity ekonomické značky Bebivita.

Z vítězství v tendru na HiPP mám obrovskou radost, je to pro nás přesně ten typ projektu, které máme rádi a ve kterých jsme opravdu dobří. Spolupráce s globální, ale rodinnou firmou, která je hrdá na svoje kořeny a která vyrábí produkty v bio kvalitě pro skvěle uchopitelnou cílovou skupinu, je pro nás obrovskou příležitostí. Na straně klienta je navíc skvělý a milý tým, se kterým si, jak doufáme, budeme rozumět i po lidské stránce…”, dodává k nové spolupráci Daniel Kafka, Managing director Fragile media.

Komentáře