Ready to Rock

Fragile media vítězem Google soutěže Ready to Rock!

Ve “Fragilu” slavíme! Jako jeden z partnerů Google jsme se nejen zúčastnili, ale hlavně vyhráli soutěž Ready to Rock, ve které se utkalo 61 českých a slovenských agentur a jedeme do GooglePlexu v Mountain View v Kalifornii.

Za skvělý výkon v kategorii nejvyšší obrat u nových klientů, se naše firma stala “Superstar mezi agenturami”! Zvítězili jsme nejen v kategorii Agency Leadership Program, ale dokonce v celkovém hodnocení agentur. A co víc, vyhráli jsme dvoudenní zájezd na největší marketingovou Google konferenci na světě v Mountain View v Kalifornii. Na přelomu srpna a září tam budeme mít příležitost potkat se s mnoha zástupci jiných agentur z celého světa.

Bodovali jsme také v další kategorii Rock New Business o založení co nejvíce nových klientských účtů s daným obratem, kde jsme skončili na skvělém druhém místě.

Výhra v soutěži Ready to Rock byla pro mne osobně velkým překvapením. V tak silné konkurenci jsme příliš nedoufali v medailové umístění a zcela upřímně jsme se soustředili více na naši práci, než na soutěž jako takovou. O to větší radost máme z tak skvělého umístění. Nejtěžší na celé soutěži bude nyní vybrat správného zástupce na zájezd do Mountain View…”, okomentoval výsledky zakladatel agentury Daniel Kafka.

Soutěž Ready to Rock probíhala od 14. dubna do 31. července a jejím cílem bylo dostat se mezi top agentury dosažením nejvyššího obratu u nových klientů na konci soutěžního období. Fragile media tímto výsledkem v soutěži Ready to Rock potvrdila svou významnou pozici na trhu.

P. S. Už teď se můžete těšit na reportáž z Googleplexu v Kalifornii!

Komentáře