adform targeting

adform: Nové možnosti cílení v RTB a novinky na poli Rich media formátů

Pražský adform tým se stále rozrůstá a stejně tak rostou funkce a nové možnosti v systému samotném. Vývoj v rámci adform DSP modulu jde dopředu asi nejrychleji a podle posledního newsletteru od nové posily Ondry Bartůňka jsou to samé samé zajímavé novinky.

Po datech CPEXu a mezinárodního poskytovatele sémantických dat admantX je možné nově cílit také na publika nasbíraná na serveru Finance.cz a sportovních webech patřících pod esports.cz

Cílení na sporty  Cílení na kategorii osobní finance

Kupředu jde také vývoj programaticky nakupovaných Rich media formátů. Již nyní je možné první rich media formáty využívat v síti CPEx a další formáty se připravují.

HTML5 VIDEO COUNTDOWN 480X300

Spoustu zajímavých Rich media formátů je pak možné nově nakupovat napřímo v sítích Impression media, Tiscali media a Finance.cz

CapturFiles_249

 

 

Komentáře