Capture

10 webů, které by měl znát (a číst) každý markeťák

Držet krok s dobou

Průběžné vzdělávání a sledování novinek v online reklamě je jednou ze zásadních úkolů všech marketingových poradců, konzultantů a obchodníků. Jen v Adwords přibylo za poslední rok více než 1000 různých novinek, vylepšení a upgradů. Jak tedy držet krok s dobou mít stále aktuální informace?

1) Google blog
http://googleblog.blogspot.cz/
http://google-cz.blogspot.cz/

Český a celosvětový Google Blog je základním zdrojem informací. Najdete zde zásadní novinky a další informace, které je nutné vědět.

2) Google blog pro agentury
http://adwordsagency.blogspot.cz/

3) Adwords nápověda
https://support.google.com/adwords/?hl=cs&page=webinars.cs#topic=3119071

Ač se to na první pohled nemusí zdát, v Adwords nápovědě často dostanete nejpřesnější informace o novinkách. Je důležité ale připomenout, že občas se v Adwords nápovědě zapomenou staré články, které už nejsou aktuální.

4) ThinkWith Google
https://www.thinkwithgoogle.com/

ThinkWithGoogle je důležitý web, kde najdete inspiraci pro vaše kampaně, case studies a další důležité informace.

5) ProVasByznys
http://www.provasbyznys.cz/

Hodně zajímavý web, kde najdete plno užitečných informací.

6) Sklik blog
http://blog.sklik.cz/

V ČR je samozřejmě důležité sledovat nejen Adwords, ale i Sklik. V posledním roce se toho v Skliku událo hodně a je zásadní tento blog sledovat.

Nástroje, bez kterých by to nešlo

7) Life Time Value Calculation
https://life-time-value.appspot.com

8) Global Market Finder
https://translate.google.com/globalmarketfinder/g/index.html

9) Consumer Barometer
https://www.consumerbarometer.com/en/

Blogy zahraničních společností

Stejně jako v jiných oborech i v online reklamě je důležité sledovat trendy na západě, které najdete na zahraničních webech. Vybral jsem jeden zásadní blog:

10) SearchEngineLand
http://searchengineland.com/

Důležitých zahraničních blogů je samozřejmě více – o nich ale třeba až v příštím článku.

Komentáře