fragile

Streamujte s IVIO.tv

Fragile Media začala v červnu spolupracovat s novým klientem Hollywood C.E. a pustili se společně do marketingové online propagace ambiciózního projektu IVIO.tv.

 O co jde?

IVIO.tv je nový projekt, který byl spuštěn v březnu letošního roku a který umožňuje českým a slovenským uživatelům internetu sledovat velkou část svých oblíbených filmů z produkce Hollywood CE online a zdarma.

Další funkcí, kterou se IVIO.tv rozhodlo svým uživatelům zpřístupnit (tentokrát za mírný poplatek) je možnost sledování filmových novinek přímo z kina za nízký poplatek. Což znamená, že za třetinu ceny lístku v kině si můžete pustit film, který měl teprve před měsícem premiéru (jedná se o vybrané snímky.

Momentálně začíná IVIO spolupráci se společností Disney a jejich nepřeberným množství filmů pro celou rodinu.

 

Naše spolupráce:

V kampani jsme si stanovili dva základní cíle:

  • Zvýšit brand awareness nové značky
  • Získat nové návštěvníky na IVIO.tv

 

Jako kanály jsme zvolili Google AdWords jak ve vyhledávací síti tak GDN, YouTube – Trueview, inzerci na FB a Pop Under.

Jelikož byla kampaň úspěšná, rozhodli jsme se ve spolupráci pokračovat i po zbytek prázdnin a v září.

A nezůstali jsme jen u propagace IVIO.tv. Od HCE jsme dostali příležitost spolupracovat i na propagaci filmových novinek v kině, jako je film slavného baviče Rémi Gaillarda – WTF, nebo podle velmi úspěšné knihy natočený druhý díl Mikulášových patálií na prázdninách. V těchto kampaních jsme použili především YouTube – Trueview a abychom se dostali s připravenými trailery tzv. Out of the box využili jsme Rich media formáty – Lightbox a Hover to play plus jsme přidali Direct mailing. Zároveň s tím nás napadlo, uspořádat soutěž k Mikulášovým patáliím, kde již dnes šťastní výherci čekají na své výhry. I tyto kampaně generovaly nadprůměrné výsledky, a proto již dnes připravujeme kampaň pro další filmovou novinku Woodyho Allena – Kouzlo měsíčního svitu, která přijde do kin začátkem srpna a kde si budete také moci zasoutěžit o zajímavé ceny.

Komentáře