Nové Pages (stránky) na Facebooku

Děkujeme FB fanouškům – máme 2 nové členy týmu

Před nedávnem jsme hledali začínající (a nadšené) PPC specialisty. Ukázalo se to jako nelehký úkol s překvapivým koncem. Až díky vám jsme získali 43 relevantních životopisů. A rovnou 2 nové členy týmu.

10258137_10203753820748722_3382712459093086036_n

Katarína a Daniel do naší rodiny skvěle zapadli.

 

Velké množství nejrůznějších agentur dennodenně hledá vhodné kandidáty na pozici PPC. Není jednoduché inzerátem vyčnívat z řady a dostatečně zaujmout. Navíc, když interní zadání zní:

Hledáme PPCčkaře, který si nehraje na superhrdinu, nepíše inzeráty jako Tarzan, umí vykouzlit úspěšný inzerát na který všechny uloví. A aby zapadl do naší nekonvenční rodiny…

Inzerát v oficiálnějším znění jsme nejprve umístili na „klasické servery“ jako prace.cz nebo jobs.cz. Vyzkoušeli jsme také LinkedIn. Bohužel se nám ozvalo **jen minimum zájemců**, pro které správa PPC nebyla na prvním místě. My jsme však potřebovali kolegy, kteří se o PPC aktivně zajímají a chtějí cíleně tuto práci dělat.

 

Sn├şmek obrazovky 2014-04-24 v┬á10.56.06

Druhým krokem bylo využití sociálních sítí Facebook a Twitter (a nejen těch našich, ale také spřátelených, což se ukázalo jako krok správným směrem). Text inzerátu byl tentokrát o něco lidštější a vyžadoval pouze odepsat na e-mail (nesnažili jsme se nijak komplikovat „cestu k nám“). Celý post na Facebooku dotvářela ještě koláž fotek „nás jako filmové hvězdy“. A teď to všechno začalo!

Sn├şmek obrazovky 2014-04-24 v┬á10.55.24

Statistika

První e-mail s relevantním životopisem se zájmem o pozici dorazil 30 minut pro zveřejnění příspěvku na Facebooku.

Díky aktivnímu zapojení (likes + komentáře) Facebook fanoušků se začal inzerát šířit napříč komunitou. A to zejména díky sdílení.   

Během dvou dní dorazilo 30 životopisů. V následujících dnech počet vzrostl na konečných 43 životopisů.

 

Použité kanály

Post na Facebooku

  • 42 sdílení
  • 8 komentářů
  • 57 likes 

 

Výsledek

  • 7 dnů
  • 43 životopisů
  • 12 pohovorů
  • 2 přijatí uchazeči

 

Daniel Chovanec

Náhodou jsem na FB narazil na inzerát a super fotku z Fragile, jakmile jsem ji viděl, hned mi bylo jasné, že je to místo přesně pro mě. Poslal jsem CV a zadařilo se! Už jsem tady více než týden a je to pecka.“

 

fotka 1Katarína Hrabčáková

Ked som si vsimla inzerat na FB s vtipnou fotku, hned som si zaumienila, ze na dalsej vtipnej fotke musim byt aj ja :). A podarilo sa, tyzden som vo Fragile a je to este lepsie ako som si predstavovala.

 

Vyhodnocení (a hlavně poděkování)

Těžko soudit, proč byl post na Facebooku takto úspěšný. Zda to bylo vtipnou fotkou, jednoduchým textem se snadno dostupným e-mailem nebo závěrečnou výzvou ke sdílení. Každopádně jsme přesvědčeni, že právě vaše sdílení dopomohlo k tomu, aby se pracovní nabídka dostala k těm správným lidem. Moc vám za to děkujeme.

 

Mohlo by vás dále zajímat

Jindřich Fáborský – článek

První týden v Etneteře (blogočlánek)

Komentáře