Spustili jsme automatické vkládání cen do PPC inzerátů

Spustili jsme automatické vkládání cen do PPC inzerátů

Z našich zkušeností víme, že čísla v PPC inzerátech většinou fungují nejlépe. Především zvyšují míru prokliku a to je zásadní pro snižování ceny za klik. Úplně nejlépe funguje, pokud je v inzerátu přímo cena propagovaného produktu. Nejen, že tím zvyšujeme míru prokliku (čísla se čtou lépe než text a více zaujmou), ale také se vyhneme tomu, aby inzerát navštívili ti uživatelé, pro které je daná cena příliš vysoká.

Jak ale zajistit to, aby v inzerátech byla vždy aktuální cena a my nemuseli trávit hodiny a hodiny přepisováním inzerátů? Vytvořili jsme si proto vlastní skript, který nám tuto činnost výrazně zjednodušuje.

Rozhodli jsme se implementovat automatické vkládání cen do PPC inzerátů pro našeho klienta Central Group. V Central Group nám vytvořili soubor, který obsahuje nejlevnější ceny v nabízených lokalitách. Tento soubor následně zpracováváme a informace ukládáme do dokumentu Google Drive.

V Adwords jsme si potom vytvořili vlastní skript, který nám automaticky každou hodinu přepisuje inzeráty aktuální nejnižší cenou.

A takto například vypadá jeden z inzerátů:

screen_ceny

Komentáře