adidas get ready

Kampaň adidas Get ready na Youtube

Dnes jsme formátem Youtube Masthead Lite spustili video kampaň značky adidas podporující novou řadu kosmetiky Get Ready.

adidas Get ready vizual

 

V kampani zaměřené primárně na branding a zvýšení povědomí o značce využíváme exkluzivně formáty dostupné v síti Google. Hlavním cílem je získat reach cílové skupiny nedosažitelný standardní TV reklamou a zvýšit frekvenci zásahu synergií TV a online kampaně.

Náhled na formát Masthead Lite na youtube (19.3.2014)

Náhled na formát Masthead Lite na youtube (19.3.2014)

V kampani využíváme jak formát Youtube Masthead Lite na homepage youtube.com, který za dostupné finance (nakupován exkluzivně za 109.000 Kč / den) přináší masivní zásah (cca 800.000+ RU denně, přes 1.8 mil impresí) a výborně kombinuje brandovou část i video spot z TV kampaně do jednoho funkčního celku. Dále kampaň masivně využívá pre-roll video spoty nakupované aukčním systém (tzv True-View Instream Video), kde kampaň optimalizujeme na co největší zasáh a přidaný reach v dané cílové skupině. Video je k dispozici v Youtube kanálu adidas body care CZ Kampaň dále doprovodí doplňková kampaň ve vyhledávání a hlavně využití nových netradičních interaktivních formátů integrujících video v síti Google Display Network – Hover 2 play a Lightbox.

adidas Get Ready TV spot

adidas Get Ready TV spot

http://www.youtube.com/watch?v=iXkSAp_nOM0

Více informací o reklamě na Youtube najdete na stránce provasbyznys.cz/youtube a samozřejmě nás můžete kdykoli kontaktovat, rádi pro vás online kampaň v synergii s TV kampaní připravíme 🙂

Přehled reklamních formátů Youtube včetně cen ke stažení v PDF formátu.

Komentáře



Komentáře