sklik-686x1030

PPC Novinky: Sklik retargeting

Společnost Seznam.cz vydala aktualizaci své služby Sklik.cz, která své rozhraní rozšířila o velice zajímavou funkci ­ – retargeting. O co ve zkratce jde? Představme si, že máme elektronický  obchod  prodávající  například  zahradní  domky.  Víme,  že  průměrný  nakupující  si zahradní domek nekoupí hned při první návštěvě. Probíhá u něj poměrně dlouhá doba, kdy  se rozhoduje  o  nákupu  našich  produktů a  je  proto  vhodné  takovému návštěvníkovi pravidelně připomínat náš elektronický obchod pomocí dostupných reklamních kanálů.

Právě  Sklik  retargeting  nám  umožňuje  zaměřit  se  na  návštěvníky,  kteří  náš  web  už  navštívili. Funguje  to  velice  snadno.  V  sklikovém  rozhraní  si  vytvoříme  seznam  s  nastavením  určitých pravidel  (např.  stránka,  kterou  musel  návštěvník  navštívit).  Následně získáme vygenerovaný kód, který umístíme na náš web. Dále už jen vytvoříme kampaň, která bude cílit právě na  konkrétní  uživatele.  Kampaní  si  můžeme  samozřejmě vytvořit  i  více.  Návštěvníkům  se  pak budou  zobrazovat  úzce  relevantní  reklamní  inzeráty  a  reklama  je  tak  výborně  zacílená.  Proto máme  ve  výsledku  větší  pravděpodobnost,  že  návštěvník  dojde  k  cíli  naší reklamní  kampaně (uskutečnění objednávky, vyplnění kontaktního formuláře atd.).

Jak funguje retargeting?

A jak to vypadá v praxi?

Hned po spuštění retargetingu jsme nasadili tuto novinku pro našeho nejmenovaného zákazníka a zhruba po týdnu začala kampaň velice dobře fungovat. Díky retargetingové kampani se podíl nákladu na obrat snížil o 70% a výkon kampaní se naopak zvýšil o 90%. Výrazně  doporučujeme  retargetingové  kampaně  v  Skliku  vyzkoušet.  Nevíte­-li  si  rady,  tak  nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám s nastavením pomůžeme.


Komentáře