Jameson

Vyhrajte sud Jameson whiskey!

“Vlak Ocelový oř, který vezl náklad Jameson whiskey, se splašil. Je třeba jej zachránit!” tak zní první věty v nové reklamní kampani pro značku irské whiskey Jameson.

Online kampaň běží paralelně s TV kampaní a využívá stejný videoklip. Většina reklamních formátů je tedy ve formě video-prerollů či bannerů s integrovaným videem.

YouTube-Masthead-Jameson

Primární cílová skupina je definována jako Ambitious Socials + Discerning man, tzn. cílíme hlavně na uživatele ve věku 25 let a více.

V rámci kampaně jsme mimo jiné využili formát Masthead Lite Expandable na YouTube.com, behaviorálně cílený Expandable video Ad na Seznam.cz HP, VideoAd v mužském packu od AdActive. Dále máme v plánu využít nový Stream.cz a velké předem objednávané formáty na Facebooku.

Kampaň dále využívá bannery nakupované formou RTB, standardně dostupné reklamní formáty na Facebooku a Direct mailing.

Kreativní koncept a microsite Zachranwhiskey.cz je opět v režii agentury Bubble.

Na webu Zachranwhiskey.cz uživatel interaktivně vstupuje do příběhu Johna Jamesona a Ocelového oře. Čeká ho zde několik miniher pro záchranu nákladu drahocené whiskey a pro ty úspěšné pak i sudy a lahve Jameson jako odměna. Už jste zachránili svůj náklad?!

Zachranwhiskey.cz

 

Komentáře



Komentáře