Ballantines

Ballantine’s Finest představuje novou láhev

Milovaná klasika mezi skotskými whiskami Ballantine’s Finest je na světě již 103. rokem a letos přichází se svou novou a zároveň moderní podobou láhve. V celé její historii se jedná teprve o její desátou tvář. Samozřejmostí je zachování jejího ikonického hranatého tvaru.

Pro představení nové láhve jsme připravili reklamní kampaň stojící na velkých brandových formátech a to převážně double leaderboard a double skyscraper. Ty jsou umístěny na prémiových webech typu Novinky.cz, iDnes.cz, iHned.cz a dalších relevantních webech pro danou cílovou skupinu.

Primární cílovou skupinou jsou tzv. Ambitious Socials + Discerning man neboli cílíme na uživatele ve věku 30 let a více.

Dále jsme použili behaviorální cílení v kampani na Seznam.cz E-mail a proběhla podpora příspěvků Facebook stránky Ballantine`s.

Jako jedni z prvních jsme vyzkoušeli novou českou RTB síť CPEx, kde jsme cílili na skupinu webů s použitím všech podporovaných formátů.

Pro kampaň byla připravena nová Landing page na adrese www.ballantinesfinest.cz, kterou, stejně jako kreativní koncept kampaně, vytvořila agentura Bubble.


Komentáře