Otevření Centra Černý Most

Otevření Centra Černý Most

Ve spolupráci s agenturou Dark Side jsme připravili kampaň na Facebooku k příležitosti otevření zrekonstruovaného Centra Černý Most. CČM je prvním otevřeným obchodním centrem v ČR. V roce 1996 byla zahájena výstavba a již o rok později se otevřelo prvním spokojeným zákazníkům. Po letech úspěšného provozu se v roce 2011 započala renovace celého objektu a v březnu 2013 se opět plně otevřelo veřejnosti.

Centrum Černý Most

 

Něco se otevírá

CČM  přivítalo své zákazníky nejen moderními prostorami obchodního centra, ale také slavnostním otevřením, které bylo vrcholem celé kampaně. Celý měsíc před otevřením mohli fanoušci soutěžit o hodnotné ceny za více než 50 000 Kč. Jakým způsobem se soutěžilo? Stačilo vymyslet originální přání k otevření centra a vybrat si jednu z výher, o kterou má soutěžící zájem. Pak už jen záleželo na odborné porotě, která vybrala nejlepších 30 přání. Kolegové z Dark Side se postarali o správu stránky Centra Černý Most a vytvoření soutěžní záložky Něco se otevírá. Naším úkolem bylo přivést nové fanoušky, zapojit je co nejvíce do soutěže a komunikace na stránce.

Využité kanály:

  • Direct e-mailing
  • Facebook kampaně
  • Seeding z dalších stránek na Facebooku

Sumarizace výsledků:

  • Počáteční stav fanoušků: 2 972
  • Konečný stav fanoušků: 17 090
  • Celkový počet návštěv záložky: 42 496
  • Počet zanechaných přání: 1 618
  • Odpovědí na událost: 911

Centrum Černý Most - FB insights

Celou kampaní se nesl slogan “přej a bude ti přáno“, takže i my se připojujeme ke všem přejícím fanouškům a Centru Černý Most přejeme mnoho spokojených zákazníků a dlouhá léta úspěšného provozu.

 

Centrum Černý Most - infografika

Komentáře