Fragile Media cílí na podnikatele a menší podniky

Fragile Media cílí na podnikatele a menší podniky

Ve spolupráci se společností Logic Point, s.r.o. jedním z největších dodavatelů CRM systému od společnosti Microsoft v celoevropském měřítku jsme spustili kampaň zaměřenou na propojení účetního systému Pohoda a MS Dynamics CRM.

Kampaň je zaměřena na SME podnikatele využívající systém Pohoda a na podnikatele, kteří chtějí mít své podnikání ucelené a efektivně řízené. Díky propojení Pohoda a MS Dynamics CRM získá majitel společnosti kompletní přehled nad svým podnikáním s možností nejen forecastingu svých příjmů ale zároveň si i usnadní a zefektivní práci.

Toto spojení vede k maximalizaci zisku a zjednodušení pracovních procesů.

Kampaň v tuto chvíli probíhá na speciálně vytvořené landing page www.logicpoint.cz/pohoda-crm a je vedena převážně v PPC kanálech Google AdWords, Sklik a Social Ads na sociální síti Facebook.com. Celá kampaň je optimalizována s maximálním důrazem na konverzní poměr.

Přejte nám hodně zdaru a společnosti Logic point, s.r.o. spoustu nových, spokojených zákazníků.

Team Fragile media

Komentáře