Fragile Media pomáhá zvýšit finanční gramotnost

Fragile Media pomáhá zvýšit finanční gramotnost

Ve spolupráci s agenturou AC&C PR jsme připravili edukativní kampaň pro klienta Fond pojištění vkladů. Jejím cílem je vysvětlit dnešní mladé generaci, jak je to s pojištěním peněz na účtech v bankách a spořitelnách v této ne příliš „stabilní” době.

Kampaň je tedy primárně zaměřena na mladou cílovou skupinu 18 – 24 let a využívá sociální sítě Facebook a obsahové sítě Google včetně inzerce na  Youtube.com. Pro zvýšení účinku kampaně jsme pak ve spolupráci s agenturou Insidea vytvořili zcela novou landing page.

A jak jste na tom vy? Víte co se stane, když zkrachuje vaše banka? Odpověď naleznete na www.fpv.cz/jistime-vase-penize

Fond pojištění vkladů

 

Komentáře