Nové možnosti cílení reklam na Facebooku

Nové možnosti cílení reklam na Facebooku

Dnes jsem v administraci Social Ads na Facebooku zjistil pár zajímavých novinek:

  1. Lading URL – nyní je tedy možné vybrat, kam bude Social Ad cílená na existující Facebook Page, Event, Application nebo Place směrovat. Standardně to bylo buď do Wallu, nebo do tzv. Welcome FBML tabu (tedy tabu, který byl označen za defaultní pro nově příchozí ne-fanoušky stránky). Nyní je možné cílit reklamu na jakéhokoli tabu bez ohledu na to, který je nastaven jako defaultní.Výběr, kam bude reklama na Facebook page směřovat.
  2. Sponsored Stories
  • Like Story – inzerát typu Like Story automaticky cílí na přátele fanoušků cílové stránky. V textu inzerátu je pak vidět jméno přítele, který je již fanouškem, profilová ikonka Stránky a možnost Like přímo z inzerátu. Typuji, že tento typ inzerátu bude mít vyšší AR (Activity Rate) než ostatní typy inzerátu, o vysokém SR (Social Rate) nemluvě díky automatickému cílení na přátele fanoušků. Aktualizováno: potvrzujeme výrazně vyšší (2-3x) AR (tedy míru konverze na „stání se fanouškem“) než ostatní formáty Social Ads.
    Nápověda k Like Story
    Ukázka Like Story
  • Page Post Story – Page Post Story připraví inzerát z posledního atraktivní postu na Page, doplní k němu informace o likes,  sdílení a přidá možnost komentáře. Tento typ inzerátu cílí pouze na existující fanoušky stránky, což mi nepřijde jako příliš zajímavé. Zřejmě se jedná o placenou alternativu k hromadné informaci  fanouškům (aktualizace formou suggestion to friends), která  přestala fungovat. Aktualizace: potvrzuje se, že Page Post Story má nejvyšší míru prokliku ze všech FB Ads, nicméně je cílen opravdu pouze na stávající fanoušky stránky. TZN je vhodný třeba na odprezentování klíčového postu, který na běžných uživatelských Wallech už „odplavil“ čas.Nápověda k Page Post StoryUkázka Page Post Story

K výsledkům těchto nových typů inzerátů se vrátím, až je vyzkoušíme 🙂

Dejte vědet, jak se vám tyto nové typy inzerátů líbí a jaké s nimi máte zkušenosti…

Komentáře